Zorgtelefoon in combinatie met intelligente server

Speciaal voor zorginstellingen is het systeem, onder andere met de nieuwe geïntegreerde D-CALL II, met tweeweg communicatie ontwikkeld. Het kan gemakkelijk geïnstalleerd worden met de bestaande D-SERVER management software.

D-SERVER is in staat om communicatie mogelijk te maken tussen de bewoner en de zorgprofessional, zowel via spraak als via berichtgeving. Het maakt hierbij gebruik van het draadloze telefoonsysteem dat in de organisatie geïnstalleerd is. Dit zorgt voor direct contact tussen het telefoonsysteem en de D-SERVER software. D-SERVER is bovendien ontworpen om verschillende functies gemakkelijker te maken, zoals verbinding middels stem, geavanceerde berichtgeving via het telefoonsysteem en het opnemen van telefoongesprekken (indien gewenst).

Samenvattend zorgt D-SERVER voor een continue analyse van de data over het systeem. Het biedt daarnaast verschillende automatische updates via online services, waardoor dit geen extra werkdruk op het personeel oplevert.

Hoe werkt het?

Wanneer een alarmsignaal bij de D-SERVER terechtkomt, wordt het meteen doorgestuurd naar het DECT telefoons. Op het DECT toestel verschijnt een melding met het type alarm en de locatie waar de oproep vandaan komt. Vervolgens kan de zorgprofessional kiezen om een oproep te maken met de D-CALL op de plek van het alarm. Dit zorgt voor een directe communicatie tussen de zorgprofessional enerzijds en de patiënt of bewoner anderzijds. Er is dan ook onmiddellijk actie mogelijk indien dit vereist is.

Voordelen voor uw organisatie:

  • Tweeweg communicatie
  • Gemakkelijk in gebruik
  • Alarmmanagement
  • Controle over alle verschillende geïnstalleerde apparaten
  • Verwerking in uw eigen telefoonsysteem
  • Speciale software voor management
D-SERVER + D-CALL

Artikelen behorende bij dit systeem